-Tres  seqüències saludables de Ioga per a l’equilibri dels sistemes endocrí, nerviós, digestiu i reproductor.
-Seqüències de ioga específiques per millorar o evitar trastorns comuns com desordres de l’alimentació, problemes menstruals, depressió,deficiències del sistema immunològic, osteoporosi, dolors d’esquena i cap, o problemes circulatoris.
Guia d’exercicis per ajudar a la dona a superar satisfactòriament les etapes de canvis en el seu cos, com els cicles menstruals, l’embaràs, la menopausa i la posmenopausa.
Remeis tant convencionals com alternatius per al tractament de malalties comunes.
En aquest cicle aprendrem un mètode basat en la tradicional i mil·lenària pràctica del ioga, perquè les dones coneguin i es relacionin d’una manera més conscient i sa amb el seu cos.
En els dossiers que tindran a la seva disposició es mostraran seqüències dels exercicis que ensenyem -perfectament explicats i il·lustrats amb fotografies.
És possible arribar a un benestar físic i mental, a demés de prevenir, amb excel·lents resultats, nombrosos trastorns comuns especialment aquells que afecten el cos de la dona.

 

 

BLOC 1 SESSIONS ESSENCIALS DE IOGA
-La sessió essencial de la dona.
-La sessió energètica de la dona
.-La sessió reconstituent de la dona.
BLOC 2 EL TEMPS DEL DESPERTAR
-Fer-se amiga del nostre cos.
-Acceptar nostre cicle menstrual.
-Afavorir el sistema immunològic.
BLOC 3 ENTRAR A LA PLENITUD
-Preparar-se per al part, el naixement i el postpart.
-Cuidar de l’esquena.-Alleujar els mals de cap.
BLOC 4 DIR LA VERITAT
-Treballar amb la depressió.
-Alleujar els símptomes de la menopausa.
-Millorar la digestió.
BLOC 5 SAVIESA PER AL COR
-Minimitzar els símptomes de la menopausa.
-Alleujar l’osteoporosi.
-Enfortir el nostre cor.