Ja es disposi de cinc minuts o d’una hora sencera, per mantenir una bona qualitat de vida és essencial reservar-se una mica de temps al dia per tal de relaxar-se i renovar-se. Postures passives de ioga reconstituent és un cicle dededicat exclusivament al ioga reconstituent que ens ofereix :
-Una seqüència general de postures de ioga amb accessoris i tècniques respiratòries per curar els efectes de l’estrès crònic.
-Programes per al mal d’esquena, mals de cap, insomni, desfasament horari en els viatges, i problemes respiratoris.
-Una secció especial per a dones durant la menstruació, l‘embaràs i la menopausa.
Suggeriments pràctics que ajuden a prevenir l’estrès i viure més plenament en el moment present.


BLOC 1 RELAXAR-SE I RENOVAR-SE

-Ioga reconstituent: l’antídot a l’estrès.
-Mans a l’obra: és més fàcil del que pensa.
-El cor de la pràctica: La postura bàsica de la relaxació: Pràctica reconstituent general.
-Dies atrafegats: postures per a ocasions en què no es disposa de temps.
BLOC 2 LA VIDA AL SEGLE XXI

-La esquena m’està matant: postures per a la lumbàlgia.
-Em porta de cap: postures per a les cefalees.
-Somnis esquius: postures per a l’insomni.
-Inspirar, expirar: postures per dificultats respiratòries.
-Ritmes alterats: postures per al desfasament horari.
BLOC 3 EL CAMÍ DE LA DONA

-El club de la lluna: retre homenatge al cicle mensual.
-Prenatal: postures durant l’embaràs.
-Transicions: obrir-se a la menopausa.
BLOC 4 VIURE EL SEU IOGA 

-El mestre silenciós: obeservar la respiració.
-La columna vertebral: La força de les corbes.
-Seure bé: congeniar amb la cadira.
-La teva vida a prova de l’ estrès: maneres conscients de relaxar-se.