La Meditació  permet a la ment expressar les seves pròpies necessitats en condicions de major llibertat interior. L’objectiu no és controlar els pensaments sinó tot el contrari, deixar-los fluir. En la Meditació la ment fixa el seu propi ritme. Ningú li influeix. Els resultats que s’obtenen no vénen donats per factors externs -no són obra d’un Déu, un guru, poders espirituals o similars- són el resultat únicament de la qualitat i durada de la pròpia pràctica.
La tècnica està deslligada de tota religió, sistema de creences o ideologia política. Assegut en una posició còmoda, tanqui els ulls, dediqui’s a l’exercici mental de la Meditació  i esbrinarà que mitja hora de meditació li relaxa, renova la seva energia i millora la seva concentració.
La Meditació l’ajuda també a accedir a nivells més profunds del seu inconscient. Com a resultat d’això, amb el temps, vostè augmentarà la comprensió de si mateix i sobretot aportarà una major empatia i una important millora a les seves relacions personals i / o professionals.  Moltes de les persones que s’introdueixen en la Meditació ho fan aconsellades per amics, familiars, psicòlegs o metges que coneixen els avantatges d’aquesta tècnica.
Quan es practica diàriament, la Meditació crea una mena de zona lliure per si mateix, a la qual un pot tornar per esbrinar l’arrel de les tensions i superar l’estrès. S´ha demostrat que és un mitjà eficaç per trencar cercles viciosos, atenuar els efectes indesitjables de la vida moderna, millorar el benestar general i combatre efectes directes de l’estrès. Alhora és un poderós mitjà per recarregar-se d’energia i renovar-se.
Per al principiant, els efectes més evidents de la Meditació són la relaxació i l’augment de l’energia.  Molts han millorat la seva capacitat de concentració. Una gran part senten que milloren el seu benestar general.
Avui dia és de domini públic que les tècniques de meditació són una ajuda important per a manejar l’estrès, disminuint la pressió arterial i atenuant altres efectes indesitjables de la vida moderna. A aquest nivell, la meditació  ha mostrat tenir efectes beneficiosos sobre mals de cap, dolors d’esquena, l’insomni i altres símptomes relacionats amb l’estrès.
La Meditació  també pot omplir una recerca interior que transcendeix les necessitats bàsiques de tot ésser humà. Molts han comprovat que la Meditació  és una font important de coneixement d’un mateix perquè encoratja la reflexió profunda sobre la naturalesa de la vida i el desenvolupament personal.
La Meditació és una tècnica simple i fàcil de practicar, però ha de ser ensenyada per instructors qualificats que proporcionen als alumnes l’aprenentatge idoni.
Les sessions tenen una durada de 1 hora.